ОБМІН ТОВАРУ:
- Переконливо просимо Вас, відправляючи товар назад, акуратно упакувати в повній комплектації разом з оригінальною упаковкою, ярликами, інструкціями і так далі.
- Нагадуємо, що претензії щодо повернення, приймаються не пізніше закінчення терміну 14 днів з моменту отримання.
- Важливо! При відправленні посилки через відділення перевізника, кур’єрською службою, компаніями перевізниками, фактичною датою повернення товару вважається дата, зазначена на посилці.
ТЕРМІНИ ТА ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ
- Гроші за товар, який Ви повернули, будуть нараховані на рахунок з якого надійшла оплата. Терміни – 30 робочих днів з моменту отримання повернення.
- Не відшкодовується вартість товарів, повернутих з порушенням умов повернення (наприклад, Ви переслали товар не повністю, частково без пломб / ярликів), при цьому товар зворотному пересиланні клієнтові не підлягає.
- Ми не несемо відповідальність за затримку повернення товару з вини служб доставки товарів, тому, заздалегідь уточнюйте дату, коли товар буде доставлений, у перевізника.
- У разі повернення товару із-за недостачі чи пошкодження необхідно: зробити фото пошкодженого або некомплектного товару та зв’язатися з нашим менеджером у зручний для вас спосіб. Рішення за вашим повідомленням буде прийняте не пізніше семи робочих днів від моменту звернення. За цей час спеціалісти перевірять відео з камер спостереження складу та ліній пакування на предмет нашої помилки. Якщо вона мала місце, вам буде відшкодовано вартість пошкодженого або відсутнього товару – цю суму врахують у вашому наступному замовленні. До уваги братиметься й відео з камер спостереження транспортної компанії.
