Переконливо просимо Вас, відправляючи товар назад, акуратно упакувати в повній комплектації разом з оригінальною упаковкою, ярликами, інструкціями і так далі.
Нагадуємо, що претензії щодо повернення, приймаються не пізніше закінчення терміну 14 днів з моменту отримання.
Важливо! При відправленні посилки через відділення перевізника, кур’єрською службою, компаніями перевізниками, фактичною датою повернення товару вважається дата, зазначена на посилці.
ТЕРМІНИ ТА ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ
Гроші за товар, який Ви повернули, будуть нараховані на рахунок з якого надійшла оплата. Терміни – 30 робочих днів з моменту отримання повернення.
Не відшкодовується вартість товарів, повернутих з порушенням умов повернення (наприклад, Ви переслали товар не повністю, частково без пломб / ярликів), при цьому товар зворотному пересиланні клієнтові не підлягає.
Ми не несемо відповідальність за затримку повернення товару з вини служб доставки товарів, тому, заздалегідь уточнюйте дату, коли товар буде доставлений, у перевізника.
У разі повернення товару із-за недостачі чи пошкодження необхідно: зробити фото пошкодженого або некомплектного товару та зв’язатися з нашим менеджером у зручний для вас спосіб. Рішення за вашим повідомленням буде прийняте не пізніше семи робочих днів від моменту звернення. За цей час спеціалісти перевірять відео з камер спостереження складу та ліній пакування на предмет нашої помилки. Якщо вона мала місце, вам буде відшкодовано вартість пошкодженого або відсутнього товару – цю суму врахують у вашому наступному замовленні. До уваги братиметься й відео з камер спостереження транспортної компанії.